.htpasswd

George Barbounis barbounis at yahoo.com
Tue Jul 10 18:47:00 EEST 2001

--- "Socrates T. Kolokithas"
<socrates.kolokithas at creative.gr> wrote:
> Gia Xara,
>
> Sto folder pou theloume na prostateusoume me passwd
> bazoume ta:
> .passwd arxeio
>
> h to ftiaxnoume me htpasswd -c .passwd userlogon
>
> kai to
>
> .htaccess me ta akoloutha
>
> AuthName "To onoma sou"
>

> AuthType Basic
>

> AuthUserFile /var/www/html/.passwd  (praktika
> dilonoume pou briskete to
> .passwd arxeio)
>
> require valid-user
>

> Auta,
>
> kala klidomata

Loipon tipota den egine...pame apo thn arxh.
1. exw apache /1.3.14
2. px thelo na kleidoso to folder /opt/www/html
3. topothethsa mesa se auto to folder to arxeio
.htaccess pou exei ws e3hs:
AuthName george
AthType Basic
AuthUserFile /opt/www/html/.htpasswd
reuquire valid-user
4. eftia3a kai to arxeio .htpasswd pou exei ws e3eis:
giorgos:5j5k8k4dfg
kai to pothethsa kai ayto sto idio folder
/opt/www/html
Alla wpos proegrapsa TIPOTA mpenw kanonika den
klidothike tipota
5.mipos prepie na piraksw kati sto http.conf? h kati
allo?
eyxaristo