samba as backup domain controller

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Tue Jul 10 15:51:01 EEST 2001

On Tue, 10 Jul 2001, Spyros Dimas wrote:

> Geia sas!
>
> Exo ena mixanima me RedHat 7.0 kai thelo na dokimaso na ton kano Backup
> Domain Controller. Gia Primary Domain Controller brika plirofories to pos
> ginete, alla idi exo enan Primary Domain Controller (NT). Mipos mp[orei na me
> boithisei kapoios? Euxaristo!

 H samba den mporei na to pai3ei akoma backup domain controller, alla oute
kan na synergastei me enan tetoio. 8a prepei na perimeneis thn ekdosh 2.4
ths samba opou einai programmatismeno na yparxei ayto to functionality.

 Giati den bazeis thn samba ws PDC monh ths? Egw to exw kanei kai douleyei
mia xara, para tous PARA POLLOUS xrhstes.