PCI slot gia ethernet

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Mon Jul 9 13:49:01 EEST 2001

> Hi all!

Γειά σου Αλέξανδρε!

Νομίζω πως όλες οι motherboard του καιρού εκείνου τουλάχιστον είχαν
τα PCI slots στη μέση, και τα ISA στην άκρη.

Χίλια συγνώμη αν δεν κατάλαβα σωστά, αλλά λές οτι το κουτί του
μηχανήματος δεν έχει τον αναγκαίο αριθμό ανοιγμάτων, για να μπεί η
κάρτα. Άλλαξε κουτί και βάλε ένα με περισσότερα slots, π.χ. ένα full
tower ΑΤΧ case. Το δικό μου έχει 7 slots, και με το μέγεθός του
αφήνει έκθαμβο κάθε άνθρωπο που μπαίνει στο δωμάτιό μου! :-))

Bones out

--
"One of the advantages of being a captain is being able to ask for
advice without necessarily having to take it."