Windows 2000 + Linux Multi Boot - Closed

Nickitas Koziaris immortal at internet.gr
Mon Jul 9 12:42:01 EEST 2001

Λοιπόν , για να κλείσει το θέμα (είχα κάνει ένα post πριν περίπου 2
εβδομάδες)
και για να μείνει μία απάντηση στα archives προς αναζήτηση ...

Οι δίσκοι που έχει στο σύστημα μου είναι 2 . Ο ένας είναι στο 1ο ide σαν
master και ο άλλος
στο 1ο 100άρι ide πάλι σαν master . Ο τρόπος που μου δούλεψε το multiboot
είναι κάνοντας
την παρακάτω διαμόρφωση δίσκων .

hda1   : ένα fat32 partition με μέγεθος 16mb
hdax   : τα υπόλοιπα partitions για το linux
hde1   : τα windows 2000 .

 Ασφαλώς δεν είναι υποχρεωτικό να φτιαχτούν έτσι - αυτό που κατάλαβα είναι
ότι το hda1 πρέπει να
έχει partition type που να αναγνωρίζεται από τα windows 2000 , έτσι ώστε να
μπορούν να βάλουν τον
ntloader .

Ελπίζω με αυτό το post να βοήθησα άλλους χρήστες που πιθανόν να βρεθούν στην
ίδια κατάσταση με
εμένα και να μην χρειαστεί να κάνουν κανά δυο φορές setup τα λειτουργικά για
να το καταφέρουν :)