HOL & XISP

Nikiforakis Manos nmano at skiathos.physics.auth.gr
Sun Jan 28 17:11:01 EET 2001

Γεια σε όλους.
Τι παίζει με την hol;  -Κοίταξα στα archives και γίνεται ένας χαμός. Το μόνο
που κατάλαβα ήταν ότι μπορείς να συνδεθείς μόνο με το x-isp ???????
Συνδέομαι μεν -δε μπορώ να κάνω τίποτα δε! Όπως όταν δεν έχεις βάλει DNS
διευθύνσεις στο resolv.conf (που δεν έχω βάλει γιατί δεν έχω και δεν
βρίσκω!)
so???
(Mandrake 7.1 KDE1.2 -συνδέομαι με kppp)

Όσον αφορά το x-isp έχω κάνει compile το x-forms 0.89 και έχω τα
libforms0.89 μια χαρά έτοιμα -Τα έχω κάνει και link στο /usr/lib και
/usr/X11R6/lib αν θυμάμαι καλά. Αν πάω να κάνω compile το x-isp μου βγάζει
error: /usr/bin/ld -xpm not found. (Το Xpm....rpm είναι εγκατεστημένο). Αν
πάλι κάνω rpm -ivh --nodeps xisp.....rpm και τρέξω xisp μου λέει
libforms>=0.88 not found (δίνοντας #ldd /.../xisp βλέπω πως όλες τις άλλες
βιβλιοθήκες τις βλέπει -αυτή με τίποτα κιας είναι με link οπουδήποτε ψάχνει
για τις άλλες!)
Ευχαριστώ.

Νικηφοράκης Μάνος
email: nmano at skiathos.physics.auth.gr