Εκτύπωση ελληνικών

Ant. Kokkonos anxe at hol.gr
Sun Jan 28 16:11:00 EET 2001

Έχω ένα σύστημα με Mandrake 7.2. Ως γραφικό περιβάλλον χρησιμοποιώ  το
Kde2.1b2.  Θεωρώ ότι το σύστημα δουλέυει πάρα πολύ καλά πλέον σε επίπεδο
ελληνικών.
Υπάρχει όμως κάτι στο οποίο θα ήθελα να ήταν τα πράγματα καλύτερα.
Αυτό είναι οι γραμματοσειρές που επιτρέπουν να κάνεις σωστή εκτύπωση
ελληνικών.
Μέχρι στιγμής έχω στο σύστημά μου τις γραμματοσειρές που υπήρχαν στη
διανομή, και τις verdana, Arial  και μερικές άλλες, από  τα win98 (που
κατέχω νόμιμα).
Από όλες λοιπόν αυτές τις διαθέσιμες γραμματοσειρές σωστή απεικόνιση στις
διάφορες εφαρμογές έχουν οι verdana και arial.
Έχω δηλώσει τα παρακάτω:
/Verdana-Roman (/usr/X11R6/lib/X11/fonts/drakfont/verdana.ttf)     ;
/Verdana-Light /Verdana-Roman    ;
/Verdana-Italic (/usr/X11R6/lib/X11/fonts/drakfont/verdanai.ttf)   ;
/Verdana-LightItalic  /Verdana-Italic ;
/Verdana-Bold (/usr/X11R6/lib/X11/fonts/drakfont/verdanab.ttf)  ;
/Verdana-BoldItalic (/usr/X11R6/lib/X11/fonts/drakfont/verdanaz.ttf)  ;

στο /usr/share/ghostscript/5.50/Fontmap.GS και τυπώνω με τη verdana
ικανοποιητικότατα.
Όσοι λοιπόν έχουν καταφέρει κάτι παραπάνω από αυτό και μπορούν να τυπώνουν
με αρκετές (ενδεχομένως) γραμματοσείρες, ας με πληροφορήσουν για το τι
πρέπει να πράξω απαντώντας εδώ ή στο anxe at hol.gr
Ευχαριστώ
Αντώνης