compile gtk+1.2.8

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Fri Jan 26 14:15:01 EET 2001

On Fri, 26 Jan 2001, Petros Sidiropoulos wrote:

[snip]
> Ψ'αχνοντας σε σχετικές λίστες έμαθα ότι το Hurd δεν καθορίζει πουθενά την
> MAXPATHLEN,
> μάταιο λοιπόν να εγκαταστήσω το GTK, εκτός αν διορθώσω τον κώδικα μόνος μου
> :)

Genika, ean prospa8eis na baleis ena leitourgiko systhma to opoio den
einai akribws 'mainstream'[0], na eisai proetoimasmenos na kaneis merikes
tropopoihseis ston kwdika paketwn pou 8es na engatasthseis....

Tassos
[0] diabaze Linux...

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self