compile gtk+1.2.8

Petros Sidiropoulos pesid at kav.forthnet.gr
Fri Jan 26 12:44:01 EET 2001

----- Original Message -----
>   Προφανώς δεν βρίσκει την MAXPATHLEN. Περίεργο μου φαίνεται. Ποια έκδοση
> της glibc έχεις; Εμένα στο GNU/Linux μου με glibc 2.2 το MAXPATHLEN
υπάρχει
> σε header της glibc (sys/param.h). Λέει πάντως εκεί ότι είναι BSDism για
το
> PATH_MAX, οπότε αν κάνεις αυτή την αντικατάσταση λογικά δεν θα έχεις
> πρόβλημα. Α, και πού 'σαι, στείλε και κανένα bug report στους υπεύθυνους
για
> να το διορθώσουν.

Ψ'αχνοντας σε σχετικές λίστες έμαθα ότι το Hurd δεν καθορίζει πουθενά την
MAXPATHLEN,
μάταιο λοιπόν να εγκαταστήσω το GTK, εκτός αν διορθώσω τον κώδικα μόνος μου
:)

>   Σήμερα παρεμπιπτόντως έμαθα ότι υπάρχει μηχάνημα στη διάθεσή μου ειδικά
> για να βάλω το GNU/Hurd. Αν όλα πάνε καλά θα κοιτάξω να στείλω εντυπώσεις
> στη λίστα. Στο μεταξύ, μήπως θα μπορούσε να στείλει κανένας που έχει ήδη
> εμπειρία; (Και μην τολμήσει κανείς να μιλήσει για εκτός θέματος, πίσω και
> σας έφαγα.) ;-)

Οσο για το GNU/Hurd μπορείς να βρείς την πρόσφατη έκδοση D1 στο παρακάτω
site :
http://ftp.fsn.hu/ftp/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/hurd-D1.iso

σύντομα θα υποστιρίζει ppp, για την ώρα ....
περισσότερα : http://www.gnu.org/software/hurd
                       http://www.debian.org/ports/hurd

/Petros < pesid at kav.forthnet.gr >