Email configuration se ena pc.. receiving sendmail

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Thu Jan 25 00:41:01 EET 2001

On 24-Jan-01 Panagiotis wrote:
> stelno minima ston user panagiotis kai meta otan kano login san
> panagiotis,
> na mpo sto KDE na anoikso enan mail client kai na mou erthei to mail
> ston
> client.. oxi dld na pairno ta minimata ti stigmi pou kano login, se
> mi GUI

Oi sinitheis GUI mail clients (px netscape, mozilla, kmail, xfmail,
k.o.k ) exoun dinatotita na "trabiksoun" ta mail sou me - sinithws - 3
tropous :

1) kateytheia apo to /var/spool/mail an milame gia to idio to mixanima

2) kanontas pop3 apo to linux - opote prepei na energopoihseis to
pop3 server, an den einai hdh up & running (kane telnet localhost 110
kai tha to diapistwseis)

3) me imap, opote theleis imap server sto linux

To poio sinithismeno einai to pop3 pou to ypostirizoun sxedon oloi.
Proupothesi na yparxei o xristis sto Suse, estw kai me shell /bin/false
(diladi mono gia pop3 , oxi gia tipota allo)

Twra gia ta outgoing, kai me proypothesi oti exeis swsto to sendmail
sou, apla dhlwneis oti o smtp server einai to Suse sou, kai sto
configuration tou sendmail epitrepeis to relay apo opoia IP theleis na
steileis mail (enoeitai oti gia to idio mixanima den tithetai thema)

Proswpiki protimisi gia client ? Prwta apo olla to xfmail (kai as einai
ligo palio kai den fiaxnetai pia), meta to StarOffice (gia tin
dynatotita na anoigei attachments apo M$ Office, alla einai teras pou
sou trwei ta resources), kai meta to netscape/mozzila. Alla peri
oreksews .....- psakse ligo sto freshmeat, oreksi na exeis
na dokimazeis

I.Ioannou <roryt at roryt.gr>