Guess Partition Table-BOH8EIA

sina michaloglou sinovia at TUXSina.home.gr
Mon Jan 22 21:16:01 EET 2001

On Mon, 22 Jan 2001 20:41:47 +0200, Adrianos Papamarkou <perdikas at otenet.gr>
wrote:

>Apo oti katalaba se endiaferei na 3ereis apo pou peripou arxizei to ka8e
>prohn partition sou...

Akribws ayto 8elw! Apo poio cylinder 3ekinoysa ka8e partition!

>1. Makari na breis to df. Periexei oti xreiazesai.

Les e, oti ama to brw to exw lysei to problhma? Poly xara moy edwses twra
giati eimai sta pro8yra ysterias h' aytoktonias!

An de kanw la8os o Pavlos Parissis prepei na exei ena diko moy df.. toy to
eixa sthlei otan prospa8oysa na 8ewsw se leitoyrgia ton ATA100 controller
se ena asus a7v.

8a ton parakaloysa na to kanei post edw sthn lista kai zhtw sygnwmh ap'oloys
sas gia to spam :-)

>2. Mia allh lush einai na breis enan HexEditor-Viewer pou na diabazei
>sectors kai na
>epido8eis sto mati !...

Yparxei kapoios poy na leitoyrgei se konsola kai na mhn pianei poly xwro?

>3. Apo oti 8umamai... ta Norton Utilities exoun ena swro ergaleia gia
>diskous.
>Gia psaxoulepse ligo ki auta. (...oxi den exoun bgei gia linux)

A den yparxei kate antistoixo sto linux e?
3anadokimasa to gpart ("manteyei" xamenes partitions) alla tipota...
Ayrio loipon me blepw na phgainw na agorazw kainoyrgio disko, na toy
bazw win9x kai norton mpas kai kataferw tipota...

Sas eyxaristw gia thn boh8eia kai thn ypomonh sas.
sina