greek keyboard + Wordperefect Office 2000 for Linux

Adrian Papamarkou perdikas at otenet.gr
Mon Jan 22 18:44:01 EET 2001

> Agorasa prosfata to Wordperfect Office 2000 for Linux dinontas $149 kai
> perimena oti ta ellinika 8a htan paixnidi... Alla oxi ...
>
> Exv Corel Linux 1.2 (kernel 2.2.16, KDE 1.1.2). To kikbd einai ok me ola
> ektos tvn programmatvn tou WO2KL (Wordperfect, Paradox, Quattro, ...).
> Den mporv na plhktrologhsv ellhnika ... Yparxei kaneis pou mporei na
> voi8isei ?

Bhma1o:
To paketo pou phres prepei na exei kai support. Pigene sto site tis Corel
kai
kane tous anw katw mexri na exeis ellhnika pantou se OLES tis efarmoges.
Kai min sou poun ma-mou-sou-tou giati to paketo poulietai kai stin Ellada.

Bhma 2o:
Steile ena mail kai se mas sxetika me to pws ta kataferes :-)