winpopup+smbclient+ellinika

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Wed Jan 17 17:06:01 EET 2001

xaireto ti lista.
Sto psito tora.

Apo mia vasi ths MySQL pairno kapoia pedia pou periexoun ellinika kai meso
tis smbclient ta stelno sto winpopup enos PC me minblows.
To 8ema einai oti den pairno ellinikous xaraktires. An to apotelesma apo ti
basi periexei agglika, ola kala kai oraia. alla ellinika, tzifos

pantos to provlima prepei na einai tou smbclient giati apo win se win meso
tou winpopup deixnei ellinika.

an apo ena win kano telnet sto linux kai apo kei steilo meso tis smbclient
ellinika se ena win, pairno ta @@ mou.

(to telnet ginetai gia na mporo na grapso ellinika, mia kai sto linux
mixanima den exo egatastisei elliniko pliktrologio)

kamia idea?
http://www.wise.gr
papas at wise.gr