external SCSI disk setup

Mihalis Tsoukalos mtsouk at freemail.gr
Wed Jan 17 16:06:01 EET 2001

Γεια χαρά σε όλους.

Αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα:
Έχω έναν SCSI δίσκο και θέλω να τον βάλω σε εξωτερικό κουτί.
Βρήκα τα καλώδια και το κουτί και έκανα τις συνδέσεις.

Το Linux και μου βγάζει μήνυμα για SCSI time out κατά την αναγνώριση του
δίσκου στο boot και το boot φαίνεται να σταματάει.
Το σύστημα έχει ακόμα 1 CDROM και 1 CDWriter SCSI με SCSI id 1 και 3
αντίστοιχα.
Δεν ξέρω αν (και πως) πρέπει να τερματίσω την εξωτερική συσκευή.
Μπορώ να αλλάξω SCSI id στον δίσκο αν αυτό είναι απαραίτητο.

Ο δίσκος αναγνωρίζεται κατά το boot από τον Adaptec 2940UW controller.
Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Παρακαλώ όποιος μπορεί να με βοηθήσει ας μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα
και θα ανακεφαλαιώσω εγώ στην λίστα.

ευχαριστώ,
Μιχάλης.