libjpeg.62

Yiannis An. Mandravellos mandrav at acropolis.net
Tue Jan 2 17:01:01 EET 2001

> Αν έχω καταλάβει καλά το πρόβλημα είναι στο ότι το libjpeg.so δείχνει στην
> libjpeg.so.6.1 κι όχι στην 6.2. Αν όμως το αλλάξω δημιουργείται το
πρόβλημα
> β.
> Κάποια άλλη ιδέα;
> Πέτρος

Πέτρο,
όταν θες να κάνεις compile το KDE2 θα σου πρότεινα να
μετονομάσεις/αντιγράψεις τον κατάλογο /opt/kde (ή όπου αλλού έχεις το KDE1)
κάπου αλλού. Αυτό γιατί την ώρα του compile, αν υπάρχει ήδη εγκατεστημένο το
KDE, χρησιμοποιεί τα includes του (/opt/kde/include) καθώς και τα libs του
(/opt/kde/lib) αν τα έχεις στο /etc/ld.so.conf, τα οποία περιλαμβάνουν και
την version του libjpeg με την οποία έγιναν compile, δηλαδή την 6.1. Αν δεν
θες να μετονομάσεις/αντιγράψεις τον κατάλογο του KDE1, δοκίμασε το εξής:
μέσα στο /opt/kde/include υπάρχει ένα αρχείο jpeg.h, libjpeg.h, jpegconf.h ή
κάπως έτσι (συγχώρα με αλλά δεν το θυμάμαι απ' έξω και δεν το έχω μπροστά
μου...). Στις πρώτες γραμμές αναφέρει την version της libjpeg με την οποία
έγιναν compile τα πακέτα του KDE. Δοκίμασε είτε να το σβήσεις (κράτα ένα
αντίγραφο πρώτα!), είτε να αλλάξεις το version μέσα στο αρχείο αυτό.

Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ και το έλυσα με αυτον τον τρόπο. Είχα σβήσει
οτιδήποτε είχε σχέση με libjpeg 6.1 και όμως στο compile του KDE2
εξακολουθούσε να μου λέει ότι έβρισκε την 6.1 και όχι την 6.2! Τελικά
μετονόμασα το /opt/kde σε /opt/kde1 και το compile έγινε απροβλημάτιστα...

Ελπίζω να σε βοήθησα,
Γιάννης