libjpeg.62

Peter Tselios tpe at x-treme.gr
Tue Jan 2 15:41:01 EET 2001

OK. Απαντάω και στους δύο.
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
ένα - ένα.
    α)    Κατέβασα τα tarballs του libjpeg.
    β)    Εαν κατεβάσω το rpm και προσπαθήσω να το εγκαταστήσω, τότε τα μισά
και βάλε πακέτα του KDE 1 διαμαρτύρονται και δεν μπορώ να προχωρήσω. Αν
δομικάσω με -nodeps τότε είτε το KDE1 δεν ξεκινάει είτε αν΄φτιάξω ένα link
προς την 6.1, τότε ναι μεν ξεκινάει το KDE, αλλά όχι και οι εφαρμογές του.
    γ)    Στο ld conf έχω όλους τους "νέους" καταλόγους (qt2.2.2, qt2.2.1,
libjpeg 62 κοκ).
    δ)    Τα rpms που διαμαρτύρονται ΔΕΝ είναι compile από SRPM αλλά
κατεβασμένα rpm (πχ το Alsa 5.9, ή το KDE2 admin, graphics kok).
    Το μοναδικό RPM από δικό μου compile που διαμαρτύρεται είναι το KOffice,
όπου δεν μπορεί να βρεί λέει την libjpeg.so.62 (της οποίας ο κατάλογος με το
link υπάρχει στο ld.so.conf !)
    ε)    Έχω καταφέρει να κάνω rebuild τα περισσότερα SRPM του KDE2, εκτός
από τα KDEbase, Alsa, Libmng).

Αν έχω καταλάβει καλά το πρόβλημα είναι στο ότι το libjpeg.so δείχνει στην
libjpeg.so.6.1 κι όχι στην 6.2. Αν όμως το αλλάξω δημιουργείται το πρόβλημα
β.
Κάποια άλλη ιδέα;
Πέτρος