Divx ;-) (was Re: Mandrake 7.2 i Suse 7.0)

DJ Art djart at linux.gr
Sat Feb 3 02:13:01 EET 2001

Sidiropoylos Athanasios wrote:

> Den jerw an ftene ta 100 perisotera MHz sou Den jerw an fteei oti exeis

Χμ, ναι, τώρα που το αναφέρεις, δυστυχώς (ή ευτυχώς ;) η διαφορά δεν
είναι απλά 100 MhZ, ο δικός μου είναι με πυρήνα Coppermine128 και έχει
SSE. Δηλαδή PentiumIII με λίγα λόγια (αλλά καλύτερα να μην αρχίσει war
over CPUs) ;->

(Πάντως, το Linux PIII Coppermine τον βλέπει ;->)

Τώρα, για τα binaries, νομίζω πως ο τυπάς τα έχει βγάλει από το site, να
κοιτάξω αν τα ξεθάψω από κανα backupcd και τα ανεβάσω πουθενά .....

Πάντως, όσο πιο πολύ συμπίεση θα "τρώνε" οι ταινίες τόσο πιο γρήγορα θα
τις παίζει (και τόσο χειρότερη η ποιότητα .... )

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras