(solved) Configuration of remote printer

Malakoudis Panagiotis pmal at space.gr
Fri Feb 2 08:28:01 EET 2001

Simfono. To 90% ton print servers tha ta paijoun me megales ektiposeis eite
aytes einai megales se arithmo selidon eite se size logo megalis analisis.
Ego eimai yper tis xrisis print server se tetoies katastaseis giati
a) To spooling kai to management ginete ston server kai oxi sto PC tou
xristi (a.k.a. centralized administration) etsi exoume mia poli kali eikona
tou ti resources pernane pros ton printer kai
b) Mporeis na valeis drivers apo ola ta leitourgika sistimata mesa sto
$PRINTERS share kai na glitoneis tis voltes gia tin egkatastasi tou printer
se ola ta PC (alli disk gia 98, alli gia ME klp)

Panagiotis Malakoudis
Systems Administrator - MCP+I
Technical Division - Space Hellas S.A.

Voice: +3016504100