Security matters for anonymous ftp uploading

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at cs.ntua.gr
Sat Feb 3 00:07:35 EET 2001

On Fri, 02 Feb 2001 22:01:46 +0200, DJ Art wrote:
>Αν ναι, πώς μπορεί κανείς να στήσει ΑΣΦΑΛΕΣ ftp server για anonymous
>uploading  ????
>
>(I would feel fine with some resources/docs on this,
>anyway thanks in advance! :) Αν και θα ήθελα και μερικές καθαρά
>"εμπειρικές" απόψεις ;-)

Ypoti8etai oti built for security einai o ncftpd kai o proftpd.
Dystyxws o prwtos einai emporikos (ektos apo akadhmaikh xrhsh)
kai closed-source, enw gia ton deutero exoun kykloforhsei kata
kairous diafora bugs (ane3arthta apo ta osa lene oi developers
tou...). Isws einai kalh idea na deis poion ftp server xrhsimopoiei
to openbsd, kai endexomenws ti allages exei kanei to auditing
team tous.

Constantinos A. Kotsokalis - ckotso at cs.ntua.gr
National Technical University of Athens - ECE Dept.
PGP public key available at: http://www.softlab.ntua.gr/~ckotso/ckotso.asc
"On a clear disk you can seek forever."