Linux on Production Workstations

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at cs.ntua.gr
Sat Feb 3 00:06:01 EET 2001

On Fri, 2 Feb 2001 12:53:36 +0200, Dimitris Papadiotis wrote:
>Mipos kanis sti doulia tou exi egatastisi Linux sta wokstations ton xriston?
>Skeftome poli sovara na alaxo ola ta WINs se Linux. An iparxi kanis pou exi
>idi kani kati tetio kai exi to xrono, diathesi na milisoume pano sto thema
>(na do empiries, provlimata pou antimetopise klp) as mou stili ena prosopiko
>e-mail.

Epeidh to exw antimetwpisei to problhma, mia le3h: .doc

IMNSHO, mexri na bre8ei software pou na diavazei word *swsta*
eite exei mesa ellhnika, eite kinezika, eite einai h version
1 eite h 45672, eite exei tables eite embedded visio objects,
se OPOIADHPOTE periptwsh gia na mhn polylogw, to problhma den
exei lysh.

Ta ypoloipa 8emata, pistevw pws me diafora texnasmata (eite
texnika eite ``koinwnika'', i.e. ``den epitrepetai apo thn
etairia na blepete .exe cartoons'' klp) ta antiparerxesai.
Epishs yparxei ena zhthma me to web browsing, kyriws se selides
me trella encodings kai ellhnika, alla kai logw ths apousias
enos kalou browser opws o IE, alla nomizw oti auta einai 8ema
xronou na ly8oun eite me ton mozilla eite me ton konqueror.

Constantinos A. Kotsokalis - ckotso at cs.ntua.gr
National Technical University of Athens - ECE Dept.
PGP public key available at: http://www.softlab.ntua.gr/~ckotso/ckotso.asc
"Don't compare floating point numbers solely for equality."