OpenLDAP.

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Fri Feb 2 19:15:01 EET 2001

On Fri, 2 Feb 2001, Kekes Stamatis wrote:

>  Paidia exei asxolithei kaneis me to openldap ??
>  Exo faei ta lysaka mou sto spiti na to stiso kai den leei na mou
> doulepsei. Exo se ena mixanaki ena FreeBSD kai exo katevasei apo to 'Net
> to openldap kathos kai to sendmail alla to proto den leei na mou
> doulepsei. Thelo na stiso meta to OpenLdap to sendmail na vlepei user
> database apo ton ldap.

Exw sthsei OpenLDAP server (2.0.5 se Debian me customized .deb gia SSL
support), to opoio exei thn user database gia ~50 atoma. Authentication
ginetai me PAM (gia linuxia) kai samba (gia Win). Ean to FreeBSD sou exei
PAM kai 8eleis aplws na exeis tous xrhstes sto LDAP me local mailboxen, to
sendmail (nomizw) 8a sou doulepsei out-of-the-box[0].

Tassos
[0] plz dior8wste se periptwsh la8ous, den trexw sendmail...

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self