Linux on Production Workstations

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri Feb 2 15:36:00 EET 2001

Δυστυχώς... Αρχίζουν προβλήματα του τύπου "πως να δουλέψουμε έτσι", "το
τμήμα μηχανογράφησής μας δεν ξέρει τι του γίνεται" κλπ κλπ κλπ
Η σωστή αντιμετώπιση είναι "εκπαίδευση" των χρηστών και όχι "εξαναγκασμός"
:)
Ναι αλλά γλυτώνεις πολλά προβλήματα από τα .EXE και όλα τα παρελκόμενα τους.

Σε πληροφορώ ήδη πολλές εταιρείες τα κόβουν από τον mail server τους και ας
μπορούν να τα δουν οι clients τους. Π.χ Si____ar. Εχεις δίκιο για την
εκπαίδευση
άδικο για τον εξαναγκασμό. Πολλές μεγάλες Εταιρείες σήμερα σε "εξαναγκάζουν"
να
δουλέψεις με ένα συγκεκριμένο τρόπο και με συγκεκριμένα εργαλεία. Εχω δώσει
και
παλαιότερα παράδειγμα εταιρείας στην Ελλάδα που σε υποχρεώνει να
χρησιμοποιήσεις
IE για web. Εχω παράδειγμα εταιρείας που στη σύμβαση με τον εργαζόμενο
αναφέρει ότι
η εγκατάσταση άλλου software στον υπολογιστή είναι αιτία απόλυσης....

> "Δε με ενδιαφέρει."  :)

Λίγο κοντόφθαλμο, δεν νομίζεις? Ωραία το λες (κι εγώ, δεν έχω κανένα
πρόβλημα να το πω :) όσο δεν είναι ευθύνη  σου. Μόλις γίνει ευθύνη σου,
την πάτησες. Η απάντηση "δεν με ενδιαφέρει" δεν υπάρχει...
Σε μηχανογράφιση δουλεύω και εγώ και καταλαβαίνω τι είναι ευθύνη. Αλλά το
"Δε με ενδιαφέρει"
ήταν σε εισαγωγικά. Νόμιζα ότι ήταν ευκολονόητο. Λοιπόν. Αν το web
χρησιμοποιήται για σκοπούς
της εταιρείας (π.χ support) όλα τα μεγάλα sites υποστηρίζουν όλους τους
browsers. Συνήθως τα μικρά
sites (με μικρότερo budget) είναι αυτά που έχουν το πρόβλημα. Δεν είναι ο
κανόνας απλά αυτό έχω προσέξει. Αν ο εργαζόμενος "θέλει να κάνει surfing"
ναι θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.

> Μια φορά θα setαριστεί ένα PC σωστά και μετά θα γίνει cloning. Θα βλέπει
> Ελληνικά.

Ουουυουουουου :)
Μη μου πεις ότι δε βλέπεις Ελληνικά! :)

Άνθρωποι
> StarOffice. Και ναι κάνει ότι κάνει το Word /Excel / Office. Δεσμεύεσαι
> από τις εκτυπώσεις των Ελληνικών αλλά είναι αυτό που λες...

Κάνει ότι και τα άλλα, αλλά όχι με τον ίδιο τρόπο. Και όταν μιλάς με
ξανθιά μπουμπού που κάνει την γραμματέα, αυτό είναι πρόβλημα

Συμφωνώ και εδώ μπαίνει η μαγική λεξούλα εκπαίδευση που λέγαμε.

> Ολα εξαρτώνται από το είδος της εταιρείας και τη δουλειά που κάνει το
> κάθε workstation. Στο κάτω-κάτω δεν χρειάζεται να αλλάξουν όλα με τη
μια.

Μα η αλλαγή, εγώ σκεφτόμουν να γίνει, για να περάσει η εταιρεία σε ένα
νόμιμο καθεστώς (χωρίς παράνομα αντίγραφα, και χωρίς να πληρώσει
licenses). Αν είναι να δημιουργηθούν έξτρα ασυμβατότητες, ενδο-εταιρικές
πλέον, ακόμα χειρότερα :(

Θεώρησα ότι έπρεπε να υπάρχει μια περίοδος μετάβασης από τη μια πλατφόρμα
στην άλλη
γιατί φαντάζομαι ότι δε μιλάμε για νέα εταιρεία. Φαντάσου να πρέπει να
στείλει η γραμματεάς ένα επείγον μήνυμα και να μη μπορεί να χειριστεί σωστά
το Staroffice. Ειδικά αν αρχήσει να χάνει λεφτά
για αυτό το λόγο ο boss θα σου πει κερδίσαμε x drx από τα licenses αλλά
χάσαμε χ*2 από το migration.