skliros diskos

DJ Art djart at linux.gr
Mon Dec 31 14:11:01 EET 2001

On Monday 31 December 2001 13:09, NKanellopoulos wrote:
> Και το κρίσιμο ερώτημα είναι: Τι κάνω τώρα;
> Οι επιλογές:
> 1. Κρατάω τον IBM ή τον ξανα-αλλάζω με ΙΒΜ
> 2. τον αλλάζω με maxtor
> 3. τον αλλάζω με western digital  (αυτά έχει το Πλαίσιο)

:-( Έχω ακούσει κι εγώ περιπτώσεις με IBM που τους χάλασε ή τους έβγαλε
bad sectors, αλλά όχι κι έτσι, εσένα χαλάσανε και οι δύο.

Πάντως, στο παρελθόν είχε γίνει θέμα και στο Slashdot με αρκετούς IBM
60άρηδες να χαλάνε.

> Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η εμπειρία σας με άλλες μάρκες.
> Αρκετοί μου λένε να κρατήσω τον ΙΒΜ, αλλά φοβάμαι...

Εγώ αν είχα έναν 2ο δίσκο να κάνω την δουλειά μου, θα άλλαζα τον ΙΒΜ
συνέχεια μέχρι να λυθεί το πρόβλημα. Άλλωστε, και 100 δίσκους ΙΒΜ να
αλλάξεις, δεν νομίζω το Πλαίσιο να έχει αντίρρηση (εγγύηση έχεις).
Απλώς είναι η φασαρία, το τρέξιμο και η έλλειψη ηρεμίας.

> Τελικά η ελπίδα για ένα σκληρό ποιότητας δεν είναι παρά
> μια χίμαιρα...

Εγώ τώρα στις γιορτές αγόρασα έναν WD 40GB 7200 2MB cache ATA100 (από
το Πλαίσιο :) Μέχρι τώρα μόνο καλά λόγια έχω να πώ: ταχύτατος, αθόρυβος
και αξιόπιστος. Το hdparm -tT βγάζει ~94MB/sec στο buffer read test ;-)

άντε, καλές γιορτές και καλή πρωτοχρονιά να έχετε! :-)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)