skliros diskos

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Mon Dec 31 13:14:01 EET 2001

Καλή χρονιά σε όλους!

Η λυπητερή μου ιστορία:

Ο πρώτος δίσκος ΙΒΜ 40GB (ATA 100, 7200 rpm) κράτησε ένα
μήνα μέχρι να τα φτύσει.
Ο δεύτερος στο τρίμηνο έβγαλε bad blocks όπως βεβαιώνει το
ομώνυμο πρόγραμμα.
Επίσης έχω προβλήματα με το dma ( Seek Error κτλ στο boot).
Με κάποιες ρυθμίσεις στον πυρήνα, φεύγουν τα μηνύματα, αλλά
μαζί με αυτά  φεύγει και το dma στην ουσία και πέφτει
απογοητευτικά η ταχύτητα.
Την τελευταία φορά που το ενεργοποίησα με το χέρι
(έτρεξα hdparms από το rc.local), με αποχαιρέτησε το ext2...
Άλλες φορές όμως, από την γραμμή εντολής, είχε ενεργοποιηθεί
χωρίς πρόβλημα.

Και το κρίσιμο ερώτημα είναι: Τι κάνω τώρα;
Οι επιλογές:
1. Κρατάω τον IBM ή τον ξανα-αλλάζω με ΙΒΜ
2. τον αλλάζω με maxtor
3. τον αλλάζω με western digital  (αυτά έχει το Πλαίσιο)

Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η εμπειρία σας με άλλες μάρκες.
Αρκετοί μου λένε να κρατήσω τον ΙΒΜ, αλλά φοβάμαι...

Τελικά η ελπίδα για ένα σκληρό ποιότητας δεν είναι παρά
μια χίμαιρα...

Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net