Omilites + omilies!

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Wed Dec 12 14:52:02 EET 2001

Επειδή χρειάστηκε να κάνω και εγώ μια παρουσίαση.. (ασχετη με Linux) το
KPresenter[1] κάνει καλή δουλειά και μπορεί να σου δημιουργήσει και HTML
σελίδες με index, βελάκια και ότι άλλο χρειαστείς για να κάνεις ένα καλό
slideshow. Το συνιστώ ανεπυφίλακτα. Και με τα Ελληνικά πάλι δεν έχει κανένα
πρόβλημα.

Σημείωση:
Στήθηκε το Mandrake 8.1 με Ελληνικά έτοιμο για το presentation χωρίς καν να
πειραχτεί το XF86Config ή να μπουν El, Compose κ.τ.λ Το μόνο που μπήκε ήταν
extra fonts από windows για να είναι πιο καλή η παρουσίαση.

Είμαστε σε καλό δρόμο :)

[1]Δεν κάνω καμία σύγκριση με StarOffice, απλά το δοκίμασα και μου έκανε τη
δουλειά μου μια χαρά.