NetMod Usb kai Linux (DOULEYEI)

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Wed Dec 12 14:38:02 EET 2001

 Exw eyxarista nea. Shmera to prwi epsaxna na brw info gia to an douleyei
h usb version tou netmod sto Linux kai den ta kataferna. To site ths
intracom gia to netmod den eixe tipota sxetiko me th usb version tou
netmod kai to Linux, alla stelnontas ena mail sto helpdesk tous mou
steilane mesa se elaxisto xrono to netmod_usb_linux.pdf, to opoio
perigrafei analytika th diadikasia egkatastashs sto Linux. To wraio einai
oti ayto to pdf grafei mesa oti exei ftiaxtei apo tis 17 Apriliou tou 2001
(ayto me ekane na 3anakoita3w sto site tous gia na dw mhpws yparxei hdh),
alla den exei dhmosiopoih8ei akoma.
 Gia thn eykolia sas kai gia na sas glitwsw apo ena email 1.2Mb sto
mailbox sas (ma giati den to bazoun sto web?) to bazw sto e3hs URL apo
opou mporeite na to katebasete:
http://master.math.upatras.gr/~steve/netmod_usb_linux.pdf
 To pdf exei mege8os 772Kb.

 PS. prwta me thn prosfora ths h otenet gia tous 6+3 mhnes, twra h
Intracom me to support gia Linux, me balane pragmatika ston peirasmo na
balw ISDN kai den mou fainete na thn glitwsw.