Pou paei to OpenSource?

Nikos Ladis nikosladis at yifan.net
Mon Dec 10 16:25:02 EET 2001

Στις Δευ 10 Δεκ 2001 16:13, γράψατε:

> Apo tin stigmi pu tha ginei ena programma GNU den iparxei tropos ayto na
> ginei mi GNU, akoma ke apo ton arxiko tu sigrafea. An thelei na alaksei to
> status tu tha prepei prota na sinenoithei ke na simfonisei me ollous osus
> sinetelasan sto na ftasei to programma ekei pu eine.
>
> Tora polles etaireies fgazun lefta -- i prospathun na fgalun -- apo to Open
> Source. Arxika tetoies etaireies itan oi etereies pu edinan dianomes tu
> Linux. Ekane kako sto Linux h RedHat, h SuSe, h Infomagic ,h ...... OXI
> Oi etaireies aytes antitheta voithisan stin diadosi tu Linux, ke
> [...]

Ma kaneis den diafonei sto na vgazoun lefta apo to support kai aftos nomizo
oti itan alloste kai o logos pou stirihtikan sto opensource: Dinoume to
programma agorazete support. Vasei tou arthrou apla fainetai na min petihe
afto to shima kai na to girnane se close source tora. Vevaia diavazontas to
arthro mou emeine i aporeia pos sto kalo allazoun to license tou programmatos
alla pithanon kai os arthro na leei apla fidia :-)