Erwtisi gia socket programming

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Apr 17 10:52:01 EEST 2001

Στις Fri, 13 Apr 2001 01:23:33 +0300
Vasilis Vasaitis <vvas at hal.csd.auth.gr> έγραψε:

<snip>
>   Ρε συ Μιχάλη, το είπα και στο άλλο μου μήνυμα, αλλά μάλλον δεν το
> τόνισα
> αρκετά. Απλά δεν μπορείς να ξέρεις εκ των προτέρων. Μπορεί να γίνεται η
> σύνδεση σε οποιαδήποτε διεύθυνση, ανάλογα με την μορφή της αίτησης από
> τον
> client.

<snip>
Κατ' αρχάς χρόνια πολλά.
Κατά δεύτερον.
Το διάβασα και στο προηγούμενο μήνυμα, και κοίτα τι πρόβλημα υπάρχει που
μάλλον δεν το έπιασες:

α) δεν μιλάω για συνδέσεις που δέχεσαι, αλλά για συνδέσεις που ανοίγεις.
β) δεν υπάρχει απόλυτα τυχαίο στους υπολογιστές (δηλαδή κάποιος αλγόριθμος
πρέπει να υπάρχει, ντε και καλά).

Γι αυτό και επέμενα ότι η λύση (που είπα κι εγώ στην αρχή):
"Είναι τυχαίο και δεν γνωρίζεις από την αρχή", απλά είναι λάθος...

<snip>
>   Ελπίζω να βοήθησα...

Τσου :)
Γιατί μιλάς για incoming connections ενώ εμένα με απασχολούν τα outgoing.
Αυτά που γίνονται initated από το host.
Εν πάσει περιπτώσει, θεωρώ ότι αυτό που βρήκα στον κώδικα της glibc (first
ifconfig'ed interface) μάλλον θα πρέπει να θεωρείται αρκετά έγκυρο
(τουλάχιστον για glibc).
Ευχαριστώ πάντως (η καλή διάθεση πάντα μετράει, ανεξάρτητα από το
αποτέλεσμα :-)

--
Μιχάλης Καμπριάνης