Erwtisi gia socket programming

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Apr 13 02:06:01 EEST 2001

On Fri, Apr 13, 2001 at 01:23:33AM +0300, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Ρε συ Μιχάλη, το είπα και στο άλλο μου μήνυμα, αλλά μάλλον δεν το τόνισα
> αρκετά. Απλά δεν μπορείς να ξέρεις εκ των προτέρων. Μπορεί να γίνεται η
> σύνδεση σε οποιαδήποτε διεύθυνση, ανάλογα με την μορφή της αίτησης από τον
> client.

  Και μετά από όλα αυτά διαπιστώνω ότι απαντάω σε λάθος ερώτηση. Χμ,
κεκτημένη ταχύτητα. Δεν πειράζει όμως, η αρχή της απροσδιοριστίας ισχύει κι
έτσι... Το ότι στο πρόγραμμα που έστειλα, αν αλλάξω την getsockname() με την
getpeername() παίρνω στα παρακάτω τα ακριβώς ίδια αποτελέσματα είναι νομίζω
ενδεικτικό...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr