Provlima alias sto bash

Giorgos Keramidas keramidi at otenet.gr
Fri Apr 13 05:53:01 EEST 2001

On Fri, Apr 13, 2001 at 01:40:44AM +0300, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Erm, ston bash ta aliases exoun apla ena diko tou* byma sti*
> antikatastasei*, xwri* alla pronomia pera apo auto. Koinw*, den dexontai
> orismata. Styn pragmatikotyta xreiazesai mia sunartysy:
>
> ls()
> {
>     command ls "$@"
>     echo End of ls
> }
>
> Den pairnw kai orko, alla prepei na douleuei se ola ta sxetika logika
> Bourne shell...

Kati pou paizei me to bash epishs einai:

	function cd () {
		builtin cd "$@" ;
		pwd ;
	}

otan h entolh einai shell builtin, h otan einai programma pou kapou sto disko
uparxei to ektelesimo tou:

	function ls () {
		/bin/ls "$@"
		echo End of listing.
	}

dhladh na doseis to /full/command/path sto function :)

To an einai shell builtin kapoia entolh, h command, h alias, to leei fusika h
shell builtin `type':

	$ type ls
	ls is /bin/ls
	$ type cd