Provlima alias sto bash

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Apr 13 01:41:01 EEST 2001

On Thu, Apr 12, 2001 at 06:07:01AM +0300, Spyros Giannopulos wrote:
> Pos ginetai na petixo alias sto bash antisoixo tis alias sto csh pou
> akolouthei
> alias ls 'ls \!*; echo End of ls'
> Exo prospathisei para polles idees alla kamia den exei piasei.
> P.x.
> alias ls='ls \!#:*; echo End of ls'
> mou vgazei oti den yparxei to arxeio !#:*
> Den mporo na katalavo giati eno sto cshell i "metafrasi" tou alias
> doulevei mia xara kai leitourgei to !* sto bash den to metafrazei kai
> to pernaei (apo oti katalaveno logo ' ' )  opos einai. An dokimaso dipla " "
> [...]

  Ερμ, στον bash τα aliases έχουν απλά ένα δικό τους βήμα στις
αντικαταστάσεις, χωρίς άλλα προνόμια πέρα από αυτό. Κοινώς, δεν δέχονται
ορίσματα. Στην πραγματικότητα χρειάζεσαι μία συνάρτηση:

ls()
{
    command ls "$@"
    echo End of ls
}

  Δεν παίρνω και όρκο, αλλά πρέπει να δουλεύει σε όλα τα σχετικά λογικά
Bourne shell...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr