Xeirismos services

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Sun Apr 8 15:25:01 EEST 2001

When the time was Sun, 8 Apr 2001 13:25:28 +0300, George Moniodis wrote....

 George->Tha hthela na rotiso pos einai dynaton na kano start/stop sto telnet service
 George->apo to command line.
 George->Dokimasa sto /etc/rc.d/init.d opos douleuoun ta perissotera, dokimasa to
 George->"service in.telnetd" alla den ta katafera. O monos tropos pou exo kataferei
 George->os tora einai apo ntsysv oste otan kano reboot na petyxei.
 George->Episis otan genika allazo to service configuration me to ntsysv yparxei
 George->tropos na energopoihso tis allages xoris na kano reboot ?
 George->
Egw kanw thn diaxeirhsh mesw tou xinetd.
kathe service exei to diko tou file me tis dikes tou rithmiseis.
Kanw ti allages pou thelw kai meta restart twn demona.
Elpizw na voithisa,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life