MS-Linux (?) kai Open Source (Was:Re: X Window manager mase with Kylix!)

DJ Art djart at linux.gr
Sun Apr 8 15:03:01 EEST 2001

Giorgos Keramidas wrote:

> se self-extracing .EXE (`anotero programma to WinZip, mexri kai programmata

Δεν το έχω εξακριβώσει ακόμα, αλλά σε ένα site που είχε για κατέβασμα
ένα self-extracing .EXE, από κάτω έγραφε (με κάπως πιο μικρά γράμματα):
αν χρησιμοποιείτε άλλο λειτουργικό, π.χ. Linux, τότε για να πάρετε τα
περιεχόμενα του .exe, μετονομάστε το σε .zip και αποσυμπιέστε το
κανονικότατα.

(όχι, δεν το έχω εξακριβώσει ακόμα).

Αλλά για να προστεθεί μιά αντίθετη άποψη από αυτήν του Μιχάλη (την
επιστημονική φαντασία), δεν σκέφτηκε κανείς πως υπάρχει και το
ενδεχόμενο η M$ να καταστραφεί κι αυτή μόνη της: αν ξανακάνει το λάθος
και κυκλοφορήσει κάτι σαν τα windows ME, ενώ π.χ. βγάλει ξέρω γω και τα
XP που ενδεχομένως να είναι 2 φορές πιο βαριά και επειδή και "καλά" να
είναι business solution, κόβει και το directX, τότε το ποτήρι ξεχυλίζει
ακόμα περισσότερο για αρκετούς Αμερικανούς, άρα αφήνουν την Microsoft
μόνο και μόνο για να συνεχίζει να βγάζει ποντίκια και το Office και τα
παιχνιδάκια.

Είναι κι αυτό μια ... επιστημονική φαντασία .... με διαφορά ότι
βρίσκεται πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα από την εκδοχή του  Μιχάλη
;-)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras