Ellhnares

Mattheos T. Cotzias n0spam.tifozif1 at yahoo.com
Wed Apr 4 13:16:00 EEST 2001

Mexri prin ligo kairo elega oti xwris WinOS den 8a ekmetalebomoun to
mhxanhma mou (kai apo plevras Software kai Hardware). Elega siga mhn mporesw
na dw DVD kai TV apo to PC mou me Linux, klp. Telika estisa to linux kai an
kai den ta exw kataferei na dw DVDmovies, ola ta alla, oti ekana sta WinOSes
to kanw kai apo to linux. Den kserw omws giati den exw kanei format sta
windows. Isos logw DVD. Oute bebaia pentakanalo hxo exw akoma alla siga siga
to stinw. H monh empeiria pou eixa apo Unixoidh OS htan ena palio Xenix. H
wra tou fdisk pantws plhsiazei. Fantasthte kai na hksera apo Linux.

Mattheos Cotzias

Remove the two "n0spam." to reply.
Sorry for the inconvenience.
news:MSGID_2=3A413=2F11.98=40fidonet_2ef0027d at fidonet.org...