Ellhnares

Cohat cohat at egnatia.ee.auth.gr
Wed Apr 4 12:26:01 EEST 2001

    	Γενικά υποστηρίζουμε Linux γιατί είμαστε μάγκες ή γιατί υπάρχει η
ανάγκη να το κάνουμε; Προσωπικά όλα αυτά τα χρόνια που έχω Linux το έχω για
τους παρακάτω λόγους:

- Καταρχήν το περιβάλλον σε προδιαθέτει να "δημιουργήσεις" μέσω
τροποποιήσεων και προγραμματισμού κάτι το οποίο σε εμάς τους "βετεράνους"
θυμίζει άλλες εποχές.. Την εποχή που των home PC's, της Amiga, του
Spectrum, των CPC και των Commodore (Mην πάμε και πιο παλιά) που
υπολογιστής δε σήμαινε αποχαύνωση (βλέπε Winblows).

- Όσα features του έλειπαν (γιατί τώρα δεν του λείπουν πολλά) τόσο σταθερό
και γρήγορο είναι.

- Σε εμάς που μας αγχώνουν τα loops δίνει την ευκαιρία να κάνουμε recompile
μεγάλο μέρος του software με τον pgcc... κ.τ.λ.

    	Τα επιχειρήματα των χρηστών Windows ήταν μόνο το πλήθος των εφαρμογών
και η ποιότητα, αλλά και το γεγονός ότι αντιλαμβάνονταν την πειρατεία σαν
Free Software. Τώρα που όλα αυτά καταρρέουν και εμείς επαληθευόμαστε δεν
καταλαβαίνω γιατί είναι κακό κάποιος να το γυρίσει...

    	Πρέπει να εγκαταλείψουμε τέτοιες νοοτροπίες και να γίνουμε ευχαρίστως
πολλοί...

    	Χατζόπουλος Κωστής