HP Deskjet + ghostscript + A4 margins

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sun Apr 1 22:26:01 EEST 2001

Γεια χαρά σε όλους
Έχω έναν Deskjet 640C. Προσπαθώ να τον χρησιμοποιήσω
με ghostscript 5.50 και τους drivers της HP (βγήκαν
πριν από λίγες μέρες, hpinkjet.sourceforge.net για όποιον
ενδιαφέρεται) "χτισμένους", σε CUPS 1.1.5 ή 1.1.6, δε θυμάμαι,
τέλως πάντων, αυτό δεν ενδιαφέρει.

Η ποιότητα εκτύπωσης είναι πολύ καλή, όπως ήταν και
με τον driver cdj670 του CUPS, συν ότι υποστηρίζεται εκτύπωση
σε φωτογραφικό χαρτί, με φωτογραφική ποιότητα.

Το πρόβλημά μου είναι το εξής:

Ό, τι και να κάνω, όταν τυπώνω ένα αρχείο .ps, ο εκτυπωτής
θα μου "φάει" περίπου μισό εκατοστό από το τέλος της σελίδας.
Είναι πολύ χαζό: οι deskjet δεν τυπώνουν σε αυτό το τελευταίο
μισό εκατοστό προκειμένου για A4, η ghostscript το ξέρει, αλλά δεν
"προσαρμόζει" το μέγεθος του εγγράφου, ούτε καν το "κόβει" σε δύο
σελίδες.

Το περίεργο είναι πως το Acrobat, παρ' όλο που εν τέλει χρησιμοποιεί την
ghostscript, δεν έχει κανένα πρόβλημα. Δηλαδή, αν τυπώσω ένα αρχείο
ως .ps, θα μου "φαγωθεί" μια γραμμή από το τέλος κάθε σελίδας. Αν όμως
το ΙΔΙΟ αρχείο το μετατρέψω σε pdf, και το τυπώσω μέσω του Acrobat
θα βγει μια χαρά.

Με λίγα λόγια (διορθώστε με αν κάνω λάθος), το page size = A4 δουλεύει στο
Acrobat, αλλά όχι π.χ. στο gv. Από αυτό συμπεραίνω ότι το πρόβλημα δε
βρίσκεται στον εκτυπωτή μου, αλλά στις ρυθμίσεις της ghostscript. Για κάποιο
λόγο, τα αρχεία που παράγει "θεωρούν" ότι θα ζωγραφιστούν σε σελίδα
μεγαλύτερη από A4, και για την ακρίβεια περίπου 5 χιλιοστά μεγαλύτερη.

Το ίδιο πρόβλημα είχα και στον προηγούμενο εκτυπωτή μου, έναν DJ 695C,
και πάλι είχα καταλήξει στο ps2pdf.

Καμιά ιδέα (δεκτά και links, mailing lists, οτιδήποτε θα με βοηθήσει να
ξεδιαλύνω το πρόβλημα);
Δημήτρης