Re: autoloading modules (Was : Ευχαριστώ γιά τη συμβουλή αλλά...)

Devil steve at master.math.upatras.gr
Mon Sep 25 00:39:48 EEST 2000

On Sun, 24 Sep 2000, Giorgos Pallas wrote:

> Euxaristo alla 1. otan kano mount /iomega kai i apantisi einai
> postmortem:/var/log# mount /iomega/
> mount: /dev/sda4 is not a valid block device
> postmortem:/var/log#
>
> den emfanizetai minima lathous se kanena log file sto /var/log, to arxeio
> messages einai gemato apo
> postmortem:/var/log# cat messages
> Sep 24 06:52:12 postmortem syslogd 1.3-3#33: restart.
> Sep 24 07:10:34 postmortem -- MARK --
> Sep 24 07:30:34 postmortem -- MARK --
>
> tetoies grammes me MARK. (ti einai touto??)
>
> 2. Ebala kai to alias sto modules.conf alla tiptis...

1) file /dev/sda4
8a sou pei kati tetoio:
/dev/sda4: block special (8/4)

2) sto modules.conf:
alias block-major-8 ppa
alias block-major-8-4 ppa

3) bazeis th disketa sto iomega kai kaneis  mount /dev/sda4

An doulepsei eisai etoimos, an den doulepsei:
 4)modprobe ppa
 5) epanalambaneis to 3)

An doulepsei tote bale se kapoio startup script th grammh modprobe ppa, an
den doulepsei:
 6)modprobe imm
 7) epanalambaneis to 3)

An doulepsei nomizw pws katalabaineis ti prepei na kaneis, an den
doulepsei...