Re: autoloading modules (Was : Ευχαριστώ γιά τη συμβουλή αλλά...)

Giorgos Pallas gpall at hal.csd.auth.gr
Sun Sep 24 20:55:11 EEST 2000

Euxaristo alla 1. otan kano mount /iomega kai i apantisi einai
postmortem:/var/log# mount /iomega/
mount: /dev/sda4 is not a valid block device
postmortem:/var/log#

den emfanizetai minima lathous se kanena log file sto /var/log, to arxeio
messages einai gemato apo
postmortem:/var/log# cat messages
Sep 24 06:52:12 postmortem syslogd 1.3-3#33: restart.
Sep 24 07:10:34 postmortem -- MARK --
Sep 24 07:30:34 postmortem -- MARK --

tetoies grammes me MARK. (ti einai touto??)

2. Ebala kai to alias sto modules.conf alla tiptis...