Help: Staroffice 5.2 kai Ellinika.

Michael B mihailbs at mycosmos.gr
Fri Sep 15 01:14:35 EEST 2000

den 3ero an einai logiko h oxi alla ego auto pou ekana se corel linux 1.1
kai so5.1 einai: antegrapsa ta type1 fonts tou grafis  mesa sto fakello type
1 fonts pou eixe to SO kai apo tote douleboun mia xara ta ellhnika mou htan
o monos tropos pou doulepsan  kai sthn o8onh kai ston printer

Ο Mavrommatis Kostas <mavromat at imbb.forth.gr> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
8pqefj$2iqc$1 at ulysses.noc.ntua.gr...