Help: Staroffice 5.2 kai Ellinika.

Panayotis Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Sep 14 19:34:44 EEST 2000

In article <8pqefj$2iqc$1 at ulysses.noc.ntua.gr>,
	"Mavrommatis Kostas" <mavromat at imbb.forth.gr> writes:
> Hi everybody,
> Exo ekgatastisei to SO 5.2 kai ta ellinika tou Grafis se Mandrake 7.1, me
> X3.x
> H enallagi tvn glvssvn meso tvn programmatvn kikbd kai Grkbd ginetai omala
> kai exo ellinika sta X (an kai mono stin kodikopoiisei El1 sto kikbd).

Sfalma, mega sfalma.
Gia na blepeis swsta ellhnika sto SO 9a prepei na xrhsimopoieis swsta ellhnika
sto systhma soy, p.x. na doyleyei to El7 kai oxi to El1.
Opws katalabaineis einai 9ema Locale.

An pantws kapws to SO doylepsei, na to 9ewrhseis san eyxhs ergon kai an oxi
anamenomeno...

3erw 3erw pws einai spasimo ayto, alla an dialeges ellhnikh egkatastash sto Mandrake
den 9a eixes ayto to problhma.

> Sto SO exv egatastisei ta ellinika Type1 me ti gnosti diadikasia
> (spadmin->install new fonts etc.) symfona me to HOWTO tou SO 5.1,  kai sti
> lista tvn grammatoseirvn ston epexergasti keimenou blepv tis ellinikes
> grammatoseires (e.g. Greek poly, Greek times, Greek arial, Grarial) oi
> opoies parousiazontai me to symbolo toy ektypoti dipla (oxi to AA). To

Gia kalh soy (mas) tyxh, to 5.2 den xreiazete ayto to bhma, alla den kanei kai kako.

> encoding tvn grammatoseirvn einai 8859-1 an kai exv dokimasei kai to 8859-7
> xvris apotelesma fysika.
> Otan epilexo mia tetoia grammatoseira, allaxo to pliktrologio se elliniko
> emfanizontai ta gnosta tonismena latinika symbola kai oxi ellinika.

Exeis dokimasei na baleis ta <<gnwsta>> ellhnika fonts, kai pali eblepes
souidika;
Ayto poy 9a perimena na moy peis einai pws eblepes erwthmatika...
Anyway...

> To idio emfanizetai kai an anoixo arxeio pou periexei ellinika grammeno me
> allo epexergasti keimenou (px emacs i xedit i MS Word).
> Tha ektimousa opoiadipote boitheia.

Den 3eka9arises an ta soyidika ayta ta blepeis me to poy anoigeis to arxeio
(kati poy dystyxws 9a prepei na zhseis me ayto) 'h afoy kaneis <<select all>>
kai <<change font to grarial>> p.x.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: