freebsd question

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Sep 9 12:16:13 EEST 2000

On Sat, Sep 09, 2000 at 09:47:01AM +0300, Nick Apostolakis wrote:

> Hello all
>
> mia erwtisi pou den einai sxetiki me to linux alla einai
> sxetiki me to freebsd.
> afou egine i egatastasi se ena mixanima enos freebsd 4.1 kata tin opoia
> ola pigan mia xara, meta apo mia mera arxise na emfanizei sinexws to
> parakatw minima "microuptime went backwards " enw o skliros douleue
> sinexeia.
> mipws exei sinantisei kanei to parapanw minima pouthena gia na mas pei ti
> simainei kai ti sinevei sto mixanima?

Nai, sumbainei kamia fora, kai an prosekseis anamesa apo ta minimata

	microuptime went backwards

sou petaei kai to parakatw minima:

	calcru: negative time ... blah

Sto /usr/src/sys/i386/conf/LINT ena sxolio leei:

	# If you see the "calcru: negative time of %ld usec for pid %d (%s)\n"
	# message you probably have some broken sw/hw which disables interrupts
	# for too long.  You can make the system more resistant to this by
	# choosing a high value for NTIMECOUNTER.  The default is 5, there
	# is no upper limit but more than a couple of hundred are not productive.
	# A better strategy may be to sysctl -w kern.timecounter.method=1

	options         NTIMECOUNTER=20

Ego se ena mixanima pou to ekane auto, dokimazo to
kern.timecounter.method=1 gia liges meres kai an den paiksei
mallon tha anebaso to NTIMECOUNTER ligaki apo to default tou pou einai
twra sto 5.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
For my public pgp2 key: finger -l keramida at diogenis.ceid.upatras.gr