freebsd question

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Sat Sep 9 09:47:01 EEST 2000

Hello all

mia erwtisi pou den einai sxetiki me to linux alla einai
sxetiki me to freebsd.
afou egine i egatastasi se ena mixanima enos freebsd 4.1 kata tin opoia
ola pigan mia xara, meta apo mia mera arxise na emfanizei sinexws to
parakatw minima "microuptime went backwards " enw o skliros douleue
sinexeia.
mipws exei sinantisei kanei to parapanw minima pouthena gia na mas pei ti
simainei kai ti sinevei sto mixanima?

to mixanima itan ena pII sta 266 MHz me 64MB ram kai 5GB skliro.