Grapsimo ellinikwn/grammatoseires se Xfree86 4.0.x (Htan: RE: X k ai ellinika (PATCH) (Htan RE: SOLVED: kikbd se gnome (ouf!)))

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Mon Sep 4 11:51:55 EEST 2000

On Sun, Sep 03, 2000 at 04:12:01PM +0100, Xenitellis S wrote:

> O monos swstos dromos pou blepw gia tin ypostiriji grafhs ellinikwn se X
> einai mesw ej orismou ypostirijis apo to ergo XFree86.

  Πραγματικά δεν χρειάζεται να κάνω quote τίποτα άλλο από αυτό το μήνυμα,
αυτή η πρόταση τα λέει όλα. Έχω εκφράσει κι εγώ την ίδια άποψη κατά καιρούς
στη λίστα, και ήμουν έτοιμος να την επαναλάβω (όμως με πρόλαβες). Οι
δουλειές που χρειάζεται να γίνουν, όπως είπες λίγο πολύ κι εσύ, είναι οι
εξής:

  1. Να ενσωματωθούν κάποιες ελληνικές γραμματοσειρές στα XFree86.
  2. Να προστεθεί υποστήριξη για γράψιμο ελληνικών.

  Το θέμα είναι, ποιος θα το κάνει; Κάποιος πρέπει να κάνει τον μεσάζοντα
μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους.
Επειδή σε βλέπω ορεξάτο, έχεις τον χρόνο/διάθεση να ασχοληθείς μ' αυτό; Αν
ναι, είμαι πρόθυμος να βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ (στείλε κανένα
προσωπικό). Αν όχι, κανένας άλλος που να προσφέρεται; (προσωπικό πάλι)

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk