Grapsimo ellinikwn/grammatoseires se Xfree86 4.0.x (Htan: RE: X k ai ellinika (PATCH) (Htan RE: SOLVED: kikbd se gnome (ouf!)))

Xenitellis S S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk
Sun Sep 3 18:12:01 EEST 2000

> ----------

Efxaristw Niko.
Apo to proigoumeno gramma tou Panayoti Katsalouli, katalaba oti me tin
ry8misi LANG=el (klp), ta programmata grkbd/wmkbd den prepei na doulevoun.
(eimai se win twra kai den to epibebaiwsa, pistebw oti edw einai to
problima. Ontos, otan evala tin ry8misi LANG=el sto .tcshrc, tote
dimiourgi8ikan ta problimata.).

Sxetika me to "patch" se 3.3.6, 8elei pio poly douleia. Den jerw to
Pinstripe
(RedHat Linux 7.0) kai oi alles nees dianomes tou Linux an xrisimopoioun
XFree86 4.0.x, opote an ajizei na ginei douleia se ayto...

O monos swstos dromos pou blepw gia tin ypostiriji grafhs ellinikwn se X
einai mesw ej orismou ypostirijis apo to ergo XFree86.
Programmata opws to kikb einai kala sto oti epitrepoun ry8miseis opws ka8e
para8iro na exei tin diki tou ri8misi gia Aggliko/Elliniko pliktrologio.

Koitwntas twra gia to XFree86 4.0.1, eida tis nees listes sto
http://www.xfree86.org/mailman/listinfo

Yparxoun dio listes, mia gia Grammatoseires kai mia gia I18n.
Sxolia:
	1. Grammatoseires
	Edw kanoun douleia gia tin ypostiriji Unicode. Se ena apo ta
grammata (apo ton Markus Khun, exei fimi gia tin douleia pou kanei
	gia to Unicode), anaferei oti

On Tue, Aug 08, 2000 at 06:34:33PM +0100, Markus Kuhn wrote:

>I will soon submit ISO10646-1 (almost MES-1 repertoire) versions of
>almost all classic Adobe and B&H BDF fonts to XFree86. We can easily
>derive from these ISO8859-{2,3,9,13,15} versions as well (as has already
>happened with the -mixed-fixed-* fonts). I have over the past weekends
>invested a lot of work in writing and optimizing software for automatic
>accent placement in BDF files, and the results are now quite
>satisfactory. I am confident that this is fully within the licence that

To ISO8859-7 mporei na mpei sta parapanw? Oi grammatoseires tou Graphis
mporoun na mpoun stis ej orismou grammatoseires tou 4.0.x?

	2. I18n kai 4.0.1
	Edw einai to meros gia plirofories gia grapsimo ellinikwn.
	Apo ta "archives" anaferei oti (gia italika), mporei kapoios na
trejei:

xkbcomp /usr/X11R6/lib/X11/xkb/keymaps/xfree86 -m it :0

	Niko, mporeis na dokimaseis se X 4.0.1 to parakatw?

xkbcomp /usr/X11R6/lib/X11/xkb/keymaps/xfree86 -m el :0

	Einai pi8ano anti gia "el" na yparxei "gr". Den jerw apo poio
protypo
pairnoun to lektiko. To "gr" dilwnei tin xwra, to "el" tin glwssa.
To pliktrologio syndeete me tin xwra? (mallon nai)

simos