Multiple X clients

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Tue Oct 31 12:25:01 EET 2000

On Mon, 30 Oct 2000, Antonis Malihutsakis wrote:

> Καλησπέρα σε όλους,
>
> Έχω στήσει σε 2 PC και τρέχουν το XDM. Απο το δικό μου linux δίνοντας στην
> κονσόλα την εντολή "X -query 192.168.1.x" ξεκινάει κανονικά ο X Server και
> παίρνω login για το συγκεκριμένο PC (192.168.1.x). Πώς μπορώ να ξεκινάω τα
> Xwindows στο linuxάκι μου και να μπορώ μετά να ξεκινάω σε διαφορετικά
> παράθυρα πάνω απο έναν X Server;
>
> Ευχαριστώ πολύ
> Αντώνης Μαίχουτσάκης

Geia sou Antwnh,
nomizw pws exeis mperdeytei ligo. 8eleis
a) na trexeis sta 2 PC sou apo enan xserver etsi wste programmata pou
   trexoun sto linuxi sou na bgazoun ta para8yra tous sta pc
h mhpws
b) X-based programata pou trexoun sta PCia sou na bgazoun para8yra sta
   XFree86 tou linuxiou sou ?

Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self