Multiple X clients

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Oct 31 12:09:01 EET 2000

On Mon, 30 Oct 2000 11:22:08 +0200
"Antonis Malihutsakis" <linux at malihu.gr> wrote:

> Καλησπέρα σε όλους,
>
> Έχω στήσει σε 2 PC και τρέχουν το XDM. Απο το δικό μου linux δίνοντας στην
> κονσόλα την εντολή "X -query 192.168.1.x" ξεκινάει κανονικά ο X Server και
> παίρνω login για το συγκεκριμένο PC (192.168.1.x). Πώς μπορώ να ξεκινάω τα
> Xwindows στο linuxάκι μου και να μπορώ μετά να ξεκινάω σε διαφορετικά
> παράθυρα πάνω απο έναν X Server;
>
> Ευχαριστώ πολύ
> Αντώνης Μαίχουτσάκης

Αντώνη δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά την ερώτηση, αλλά αν ναι, την ίδια απορία είχα κι εγω πριν ένα χρόνο.
Δες το http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/1999-October/049674.html που είναι η ερώτησή μου μαζί με την ολόσωστη απάντηση του Τάσου του Μπασσούκου (ελπίζω να το γράφω σωστά).
Αν πράγματι ψάχνεις αυτό αλλά έχεις απορίες ή κάτι δεν σου παίζει, στείλε μου mail να στις λύσω.

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr