firewall gia linux

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Mon Oct 30 12:25:01 EET 2000

On Sun, Oct 29, 2000 at 10:42:55PM +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> An ta phgaina kala me ta grafika periballonta allwste den tha
> xrhsimopoiousa linux apo thn arxh, kai tha hmouna super happy me ta
> ekastote windows 95/98/nt/2000/me/3010.odusseia.tou.kubernodiasthmatos.

3erw diaforous pou exoun megalh anesh me to Unix kai parola auta xrhsimopoioun
GUI gia firewall management. To ena den apokleiei to allo. Otan exeis megala
diktua na diaxeirizesai den exeis wra kai dia8esh gia paixnidakia, h eueli3ia
einai kati pou epidiwkeis panta.

Filika.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet. --
--  Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.  --