firewall gia linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Oct 29 23:50:01 EET 2000

On Sat, Oct 28, 2000 at 09:02:51PM +0300, Filippos Slavik wrote:

> Ektos autou, genikotera ligoi einai autoi pou tha empisteuotan ena
> toso krisimo shmeio enos dyktio se kapoio front-end GUI.

Sumfwnoi.  Ki ego protimw tin lush `grafw tous kanones tou
firewall mou se ena arxeio, to kano preprocess me m4(1) kanontas
define ta katallhla macros, kai to apotelesma to "taizw" sto
ipchains/ipfwadm/ipfilter/whatever'.

An ta phgaina kala me ta grafika periballonta allwste den tha
xrhsimopoiousa linux apo thn arxh, kai tha hmouna super happy me ta
ekastote windows 95/98/nt/2000/me/3010.odusseia.tou.kubernodiasthmatos.

- giorgos