VIA sound chipset

af ampiz at aetos.it.teithe.gr
Thu Oct 26 13:31:58 EEST 2000

Alexandros Papadopoulos wrote:
> periergws den brhka kati paromoio sto archive...
>
> Exw mia motherboard GIGABITE GA-7ZX me to Chipset VIA KT133. Exei
> enswmatwmeno chipaki hxou symbato me SoundBlaster 128, mono pou den to
> anagnwrizei to Linux (SuSE 6.4). Psaxnontas sto CD pou hr8e mazi me thn
> mhtrikh brhka ena dir /Linux/RedHat pou periexei ena arxeio mege8ous
> 71KB onomati 68RH6~1 to opoio exei executable permissions alla fysika
> den trexei apo to shell.
>
> Ypopsiazomai (ka8oti asxetos) oti einai driver, alla pws prepei na ton
> egkatasthsw?
>
> Alexandros

Exo VIA soundcard (compaq presario 1246) , me SB emulation ( to opoio
DEN doulevei),
ti dokimasa me to SuSE 6.4 distixos den doulepse , katevasa oti mporousa
na bro gia
via82cxxx , distixos pali kolouse , kainourgious pirines (2.4) DEN
dokimasa,
alla doulevo tin karta mia xara me ALSA sound support , apo OSS mono to
demo 8imamai tin ypostirize kai i agora tou i8ele ektos apo tin
standard + $$ gia to module tis VIA.

Stefanos