VIA sound chipset

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Thu Oct 26 04:52:34 EEST 2000

On Thu, Oct 26, 2000 at 12:42:30AM +0100, Alexandros Papadopoulos wrote:
> periergws den brhka kati paromoio sto archive...
>
> Exw mia motherboard GIGABITE GA-7ZX me to Chipset VIA KT133. Exei
> enswmatwmeno chipaki hxou symbato me SoundBlaster 128, mono pou den to
> anagnwrizei to Linux (SuSE 6.4). Psaxnontas sto CD pou hr8e mazi me thn
> mhtrikh brhka ena dir /Linux/RedHat pou periexei ena arxeio mege8ous
> 71KB onomati 68RH6~1 to opoio exei executable permissions alla fysika
> den trexei apo to shell.

Den nomizo oti tha doulepsei me tin dianomi sou to module pou dinei i VIA.
To sound chip stis VIA 686 mainboards ipoostirizete pliros stous neoterous
pirines. Koita to documentation ton neoteron pirinon gia plirofories.

Sto documentation tou pirina pou xrisimopoio (2.4.0-test9) anaferei
---
The via82cxxx audio driver found in the drivers/sound directory
of the kernel source tree is a PCI audio driver for audio chips
found on Via-based motherboards, such as the MVP4.
---

> Ypopsiazomai (ka8oti asxetos) oti einai driver, alla pws prepei na ton
> egkatasthsw?

$file 68RH6~1

ayto tha sou pei ti arheio einai. Profanos einai kapoio .tgz i .tar.gz i .gz ,
simpiesmeno arheio i arheia , mporei na einai kai kapoio .c , opos kai na ehei
den einai ektelesimo arheio tha prosekses oti ola ta arheia sto cd sou fainonte
ektelesima, xriazese na valeis kapia options sto fstab gia na to apofigis.

Ean einai kati apo ta parapano to aposimpiezeis , kai psahneis gia kapio
sinodeytiko keimeno i kapia anafora sto .c arheio.
> Alexandros

Filika Fanis