Απελπισία

Nikiforakis Manos nmano at skiathos.physics.auth.gr
Sun Oct 22 21:10:32 EEST 2000

Φίλε μου τα ίδια ακριβώς έπαθα κι εγώ. Διστυχώς δε λύθηκε το πρόβλημα -απλώς
καλυτέρεψε. Αυτό που έκανα ηταν να  απεγκαταστήσω οτι ελληνικά είχα και να
βάλω την τελευταία έκδοση του graphis 1.01
Τι έγινε;
Πρώτα απ' όλα να σου πώ πως το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο στο KDE σε
εφαρμογές ανεξάρτητες απο αυτό π.χ. StarOffice κανένα πρόβλημα.
Λοιπόν αυτό που έγινε είναι να δεχεται τις περισσότερες γραμματοσειρές (με
λίγο επιμονή και υπομονή) -όχι όμως και τις Times και Arial -ναι αυτές που
χρησιμοποιούνατι περρισότερο. Τέλος πάντων. Απ' τη στιγμη που αυτές
δουλεύουν στο StarOffice δε νομίζω πως πειράζει πολύ. Περιμένω KDE2.
Α.. Επίσης χάλια είναι η κατάσταση με το Netscape όταν το τρέχω απο KDE. Από
άλλο Gnome κανένα πρόβλημα!!!!!!

Nikiforakis Manos
email: nmano at skiathos.physics.auth.gr
Studing Physics in Aristotle University